Nu går vi till botten med det här

I morgon gäller det, det ska bli så spännande! I morgon efter jobbet ska Rocky och jag till en rehabklinik och en hundfysioterapeut. Där ska Rocky gås igenom ännu en gång och därefter ska vi hitta lämpliga övningar till honom. 
Rocky är så otroligt fin i kroppen nu, helt ofattbart! Tänk vad fel det blev när matte råkade ge för mycket mat, jag är så glad att jag upptäckte det. Idag är han otroligt fin och fräsch i kroppen. Jag är så lycklig, men nu ska vi gå till botten med det här. Han ska inte behöva ha ont och jag vill hjälpa honom på traven att inte bli så igen. Nu är jag såklart riktigt noga med maten på honom. Men nu vill vi kunna börja träna också och då vill vi göra rätt! Jag ser ljust på det här, jag tror att vi år på gång att gå mot bättre tider igen, hoppas verkligen det håller i sig! Men nu vet jag mer och det är jag glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback