Texas bus i snö

Kikar ut genom fönstret och ser sol med lätt snöfall. Så vackert! Direkt tänkte jag hur fint det hade varit med lite snöbilder på hundarna i snön, utan täcken. Men slog bort den tanken direkt när jag kom och tänka på Rocky som inte får bli kall och dessutom inte gillar kyla. Så det fick bli Texas och jag som gick ut. Tog med mig en av hans favoritleksaker och lite godis, och såklart hunden och kameran. Tex blev överlycklig såklart!
Även om vi är på rätt väg med hans hull så är jag fortfarande inte nöjd med hur han ser ut, hade önskat lite mer hull och bra mycket mer muskler på lillherrn. Men det kommer väl, för jag tror definitivt att vi är på god väg att få till det nu. Lite tråkigt bara att han ska se ut såhär nu när det endast är några få dagar kvar till My Dog. 
Ja, det går väl inte att undgå att han är överlycklig på bilderna min fina pojk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback