Fullt upp

Allt på samma gång, det förklarar dagsläget väldigt bra just nu. Det har varit intensiva två veckor nu det senaste. Den där Skåneresan var bra för mig, oj vad jag längtar tillbaka! Till lugnet och all hundträning. Hundträning har det iof varit mycket av även hemma men på ett helt annat vis. Äntligen har vi kommit igång med träningen igen. Det är så kul när det går framåt och man ser tydliga förbättringar. 

Men som sagt, det är mycket nu. Dessutom blev mycket mer och både dottern och jag åkte på en förkylning. Vanligt när man skolar in på förskolan. På det vaknade jag med nackspärr, lagom roligt eftersom vi har 1-årskalas i morgon och på måndag ska jag börja jobba igen. Hoppas verkligen att vi mår bättre snart så vi kan återgå till all härlig hundträning igen. Grabbarna har några dagars vila fram tills dess. Något som faktiskt är bra efter all träning det senaste. 
Jag är livrädd att Texas ska tappa sina muskler under dessa dagar. Just nu är han så otroligt snygg att titta på! Det gick verkligen att sätta muskler på honom. Hårt arbete men det gick! Jag är ju van att se min lilla räka till hund. Men bog och rumpmuskler verkar han ha svårt att bygga, men vi ger oss inte! När läget lugnar sig lite då är vi på banan igen, för jag har många planer på vad som ska hända med framtiden 😊

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback