En dagbok

Min blogg är min dagbok om hundarna. Den är till för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa vad vi åstadkommit eller vad som för den delen kanske även krånglat i vår vardag. 


Bloggen har haft paus under ett helt år, orken och lusten att blogga fanns inte. Nu när jag gått tillbaka lite bland inläggen så känner jag att inspirationen flödar, jag känner igen mig i de känslor jag hade då och minns de olika händelserna väl med ett leende på läpparna. 


En annan sak jag lagt märke till är att det är en enorm skillnad på Texas då och nu. Att han förändrats, det visste jag ju men att det blivit en så stor förändring på alla sätt och vis, det hade jag inte en aning om! Det känns bra att se detta såhär tydligt för nu känner jag mig stolt över oss båd. Frågan är om det inte är en helt annan hund jag har, haha! 



När jag ser bilderna jag publicerat i inläggen på Texas, då får jag hålla mig för skratt! Så liten, tanig och valpig han var! Han kommer aldrig bli biffig, han är en sportmodell. Fart och fläkt, det är de ord man kan förknippa Texas med. Men sen dessa bilder togs har det hänt en del. Både mentalt och till utseendet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback