Rehabbesök inplanerat

Ikväll ska Rocky få sin 12:e dos av smärtlindring. Han har alltså nu gått på smärtlindring i 12 dagar. Villken skillnad det har blivit! Dagmattes kommentar idag ``Vilken energi han har haft idag´´. 
Vi är nu tillbaka där vi var innan något mystiskt hände för en tid sen. Något vi än idag inte vet vad det var, men nu är det borta och Rocky är galet snygg i kroppen nu!
 
Har försökt få tag på rehab nu en tid. Men dom verkar vara svåra att få tag på, mycket att göra och så. Jag skulle vilja veta vad dom säger om honom nu under tiden han går på smärtlindring. Idag som först fick jag tag på på dom. Då fick jag veta att inga tider finns inom en 2 veckors period. Rocky ska sluta med medicinen på fredag då det gått två veckor. Vad gör dom då om inte säger att dom kan klämma in mig mellan två besök. Jag vill ju bara komma och få lite snabba kommentarer om vad dom tycker hur han ser ut. Så på torsdag efter jobbet ska vi svänga förbi en kortis på rehab och få ett utlåtande! Jippie
 
Jag är så galet nyfiken på vad dom kommer att säga. Jag tror att dom kommer se hur fin i kroppen han har blivit, men också hur mycket muskler han tappat i bakbenen pga jag tagit det här med ``ingen påfrestning´´ på riktigt allvar. Han är jättefin över ryggen där han har ont, har inte sett att inflammationen kommit upp någon gång, men som sagt bakbenen....dom är smala nu! Tur att det går att jobba upp senare. Dom ville dock att vi skulle fortsätta ta det lugnt innan besöket på torsdag. Därefter kunde vi trappa upp riktigt försiktigt och skulle inflammationen komma tillbaka är det bara att ge sig på smärtlindringen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback