Matte packåsna skaffar vagn

Jag blir lika irriterad på mig själv varje gång jag kommer till en utställning och inser hur mycket saker jag faktiskt har med mig. Det är inte direkt lite! Jag packar alltid med mig för mycket, är väl lite av en ``hellre för mycket än för lite´´. 
Men varje gång får jag löpa som ett djur fram och tillbaka mellan ringen och bilen för att först hämta sakerna och sen lämna av alla grejer igen. Allt för ofta packar jag på mig själv för tungt och oftast stressad över att jag vill komma tillrätta in i ringen och även komma hem för att jag är trött. Detta vill jag slippa!
 
De senaste utställningarna har jag sett folk som kommit med ihopfällbara tygskrindor. Helt i min smak! Kollade upp dessa och fick till min besvikelse se att dom var dyrare än vad jag väntat mig. Över 1200 kr. Jag slog bort tanken på en sådan genast.
Nu har det gått ett tag, vi kör på lite uppehåll från utställningar. Mycket för att jag vill att Tex ska växa till sig. Han är faktiskt påväg nu, äntligen!! Galet snygg är han, men jag tror han har mer att utvecklas. 
För några dagar sedan fick jag ett mms av min vän Sandra. Det var en bild på en liknande tygskrinda och ett helt annat pris i annan butik. 
Hahaha, bilden ljuger lite. Visst den är enorm, hundarna kan precis se över kanten, men på den här bilden sitter Rocky i mitten av vagnen! Jag kan faktiskt få i hela deras bur, uppmonterad i den. Nu är inte det tanken, men det går!
 
Idag åkte jag förbi och kollade på den, och den fick följa med hem. Blev riktigt imponerad över hur stor den blev, hur mycket jag kommer kunna lasta, men också hur relativt liten den kan bli som ihopfällbar till skillnad från den utställningsvagn jag lämnade tillbaka. Den som tog upp hela baksätet, samt delar av bagaget!
 
 
 
 

Kommentarer
Nina

Hej!

Hamnade på din blogg via Google när jag sökte på tygskrinda. Jag undrar vart du köpt den här smarta skrindan. Du får gärna Maila ditt svar till mig så jag inte missat det.

Mvh
Nina

Svar: Hej, Jag köpte den för ca 2 veckor sen på Netto. Tyvärr verkade den svår att få tag på då jag var runt i flera olika butiker innan jag hittade den. Hoppas du hittar en :)
Sandra

2015-10-14 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback