Bildinlägg - fotopromenad & grustaget

I förmiddags packade vi åter väskorna för att åka till grustaget och springa av oss. Eller ja, Texas iaf, Rocky vill jag inte låta anstränga sig så mycket än speciellt inte nu när kylan kommer. 
Det blev att plocka på oss ordentligt med kläder, oj så kallt det var och så vitt av frost! Nere i grustaget hade vi -4 grader när vi var där, det var både hårt och halt så det var enbart Texas som fick springa i backe. 
 
Med oss hade vi Sandra & Lukas. Texas verkligen älskar Lukas och det är så skönt att alla våra hundar går så bra ihop. Det har aldrig varit några problem. 
 
Som uppvärmning blev det en promenad, eller ska jag säga fototillfälle för båda mattarna som höll i varsin kamera? Hundarna sprang lösa och busade. Iaf Texas och Lukas, Rocky är lite av en ensamvarg och springer hellre för sig själv. Därför fastnar han sällan på bild. Texas däremot, vilken linslus! Han är så rolig att fota och det blir lätt många bilder på just bara honom. Fart och fläkt hela tiden och han älskar att visa upp sig. Snyggingen min. Tanken var att få till en skaplig skillnadsbild också, men han tykte det var kallt och kutade rygg nästan direkt när jag tog av honom täcket. Vilka asplöv till hundar jag har!
 
Jadu Texas. Hunden med fart och fläkt som kan slå knut på sina egna ben ibland. Inte alltid lätt att hålla koll på alla ben. Men vilken linslus! Den hunden är galet rolig att fota. När man kollar på bilderna så faller jag lätt i skratt men samtidigt smälter mitt hjärta när man ser hur glad han är. 
 
Såhär ser hjärtegrynet ut nu. Jag ser tyvärr inte framgångarna längre och har därmed blivit hemmablind. Men flera menar på att han fortfarande lägger på sig och breddar. Han tyckte det var kallt utan täcke, därför kutar han rygg.
 
 
 

Kommentarer
mariaandersson

Gud så fin han är, vilka muskler han börjar få :)

2015-11-21 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback