FILM - Träning med Rocky

 
På kursen blev jag tipsad om att köpa en apportbock med smalare skaft. Jag tänkte direkt på Jami Hundsport. Och eftersom jag håller till i Västervik där den butiken finns om helgerna passade jag på att besöka den idag. Mycket riktigt, plastapporten fanns där. Och en himmla massa annat. Hmm, att man vill ha så mycket! Det blev plastapporten, en hållbar boll till att ha på dagis och ett bärnstenshalsband till Texas. Rocky har ju redan ett. Dock ska jag göra om dom så dom passar lite bättre på grabbarna. 
Såklart blev det en träning med Rocky för att se vad han tyckte om apportbocken. Det var inget bekymmer tyckte han och visade stolt upp den för mig. Duktiga hund!


 
Det är så härligt här nere i husvagnen. Måste säga att jag tror Texas har blivit en riktig campinghund även han nu. Så otroligt duktig även han!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback