En annan hobby

Jag har alltid älskat att pyssla av alla slag. Nu den senaste tiden har det varit väldigt mycket framför symaskinen. Jag har upptäckt nya saker och nya funktioner som gjort att jag kunnat utvecklas massor. Det är så kul och jag vill bara mer! Sen att svärfars fru fyllde min garderob med tyger gjorde inte saken mindre rolig. Det har blivit lite nya overaller, många testexemplar som blivit bra, jag har testat mig fram därav så många olika och därefter några overaller som blev slutresultatet. Men även två filtar och just dom två filtarna har blivit grabbarnas favoriter. Rocky fick en jeansfilt gjord av gamla jeans som jag gjort lapptäcke av och satt en svart teddybaksida på. Texas filt var jag först inte så nöjd med, bara en vanlig enkel filt, inte alls svår att göra. Camouflagefärgad på ena sidan och brun teddy på andra. Men ju längre tiden går destå mer nöjd blir jag. Texas älskar den, han ligger på eller under den för jämnan. Det är såå rätt färg för honom. Båda filtarna representerar hundarna så väl. Camouflage, tuffa färger på Texas och lite mjuka, snälla färger på Rocky.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback