Shopping My Dog

Jag är imponerad över mig själv faktiskt! Med flera tusen kronor i plånboken sparat just för att kunna shoppa loss på My Dog så kom jag hem endast med vad bilden visar. Tre leksaker och en refill till DAPen. 
Den ljusa flätan är gjord av äkta kaninskin, jag har hört så mycket bra om just kaninskin så jag ville prova. Tänkte att Rocky kanske skulle gilla den. Och så blev det, han och jag hade dragkamp med den. Även Tex tyckte om den, men vad gillar inte den lilla valpen?! Han fick även två andra leksaker, ytterligare en kampleksak och så nätbollen. Nätbollen var nog det enda som jag letade efter som jag ville ha med mig hem. Också en sak jag fått höra är hållbar och hundarna tycker är rolig. Jajemen, den lilla valpen kom tillbaka med bollen gång på gång efter jag kastat iväg den och ville att jag skulle kasta mer.
DAPen köpte jag mestadels till Rocky. Jag upplever att det faktiskt fungerar. Nu var den betydligt mycket billigare än i vanliga fall, jag ångrar dock att jag inte köpte två. 
Även att jag inte handlade så mycket så är jag galet nöjd med sakerna och att ha pengar till övers. 
Vår dag på My Dog igår, den var helt otroligt lyckad. Så kul verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback