Planer inför våren

Sen Texas kom hem till oss så har jag hela tiden haft i baktanke att jag vill försöka mig på att löpträna igen. Jag har så svårt att komma igång och få in det på rutin och ännu svårare att få min kropp att acceptera det. Mina höfter och rygg vill inte alltid som jag vill. Och sen är jag helt slut när jag kommer hem i veckorna att jag inte orkar mer fysiskt än vad jag redan gör då jag har ett fysiskt arbete.
 
I julklapp fick jag lite presentkort som jag idag har delvis handlat upp. Med mig hem fick jag finfina träningskläder som verkligen föll i min smak.
 
Tex är en hund med mycket motor, ingen rast ingen ro här inte så han behöver springa av sig lite. Så nu finns inga undanflykter till träning längre. Vi ska ut och springa av oss energi han och jag!
 
Planen är att börja i vår. Dels för att Texas ska bli lite äldre och kanske även hinna passera 1 år och dels för att det ska hinna bli lite ljusare ute. 
 
Det här behöver vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback