Förberedelser inför My Dog 2015

Ja nu är det inte långt kvar. Som jag har längtat! I natt kl 03.00 går bilen hemifrån och styr mot Göteborg! 
Det ska bli så spännande och så roligt att få komma dit igen. Att få gå in i ringen tillsammans med Texas och göra det vi gillar mest och shoppa loss bland montrarna. Åh vad jag har längtat!
 
Jag känner mig riktigt nöjd med allt, jag har koll på allt som skall med och fixat det som skall fixas. Äntligen har jag sytt ett överdrag till buren så dom slipper bli stressade över förbipasserande eller för närgångna hundar, och så slipper jag alla filtar som ramlar ner hela tiden! Jag är riktigt nöjd med den även om jag han inte bli färdig innan symaskinen gick sönder. Tanken var att sy på fickor och en ``dörr´´ men det får bli en annan gång.
 
Har även hittat mig ett par skor till min outfit i ringen. Så nu slipper jag springa i smutsiga gympadojjor! 
 
Hunden har fått sina tänder borstade och skrapade, dom såg fina ut så det var inte mycket att göra på dom. Han är badad och där gjorde han mig mycket stolt. Den vattenrädda lilla valpen jag hade stod helt stilla, lös i duschen med hög svans och lät mig bada honom. Han verkade njuta riktigt av det. Det glädjer mig. Duktig vovve! 
 
Under dagen ska även maten vi ska ha med oss göras klar, packa allt som ska med och få ut allt i bilen. Ikväll ska jag och Rocky smita iväg en stund och träna på hundens hus. Det ska bli kul. Texas får vara hemma med husse under tiden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback