Rocky lilla hjärtat

Rocky, Rocky, älskade Rocky! 
Två dagar i rad nu när jag har tränat med Texas har Rocky fått mig att vika mig dubbelt av skratt och glädje. Igår satt jag på golvet och tränade med Tex och så ser jag i ögonvrån att något flyger brevid mig. Tittar dit och ser att Rocky tagit upp en tygtoffel och försöker få min uppmärksamhet. Haha! Han kastade den hit och dit och gjorde allt för att jag skulle se honom. Och jovisst gjorde jag det tillslut. Så ja, det slutade med att vi två började träna på att ta föremål. 
Ikväll hände samma sak, fast nu hade jag gått ut ur rummet och när jag kommer tillbaka så står Rocky mitt på golvet md toffeln i munnen och viftar glatt på svansen. Älskade lilla hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback