Dag 3 inklickning

Det är nästan så jag tror någon redan klickat in Tex. Den arbetsviljan och viljan till att lära sig är helt underbar. Jag måste erkänna att jag kommit ifrån klickerkursen lite. Det blev lite tokigt vid registrering, det blev så sent när jag registrerade och det innebär att alla lektioner kommer så sent. Villket i sin tur leder till att jag inte läser dom förän dagen där på och sen glömmer bort dom. Ja det blev lite tokigt, men det verkar inte bli så tokit iaf. Dag 1 körde jag grunderna för att lära honom var klicket betyder. Dag 2 testade jag honom och idag, dag 3 var tanken att vi skulle gå tillbaka till grunderna och det var där vi började. Men mot slutet visade han upp sina nya kunskaper fullt ut. Han bjöd på bra mycket konster och matte testade att rikta in sig på en sak och sen byta. I det här fallet blev det ``snurr´´ och ``spinn´´. Utan att säga något riktade jag in mig på ``snurr´´ och sen bytte vi till ``spinn´´. Tyst matte och tänkande hund. Ja, vad ska jag säga, han är en smart hund! 
Han visar tydligt att han gillar detta. Så matte är nöjd! Vi ska självklart fortsätta läsa lektionerna vi får och få lite tips, men än så länge ser det mycket lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback