Valpens konstverk

Ja vad ska man säga?! Valpens konstverk idag!
Jag har länge tyckt att Tex är en valp med ovanligt lite bitande på saker. Jag hade föreställt mig att valpar tuggar och smakar på mer saker. Men lilla Tex har faktiskt varit väldigt duktig på att låta bli saker och ting. Tills idag...
Jag misstänker tyvärr stress på hundarna under dagarna i kombination med tandlossning. Idag när jag kom till dagis så hittade jag först inte bädden, tänkte väl att den bivit kissad på och slängd i tvätten. Men icke, när jag vänder mig om så hittar jag den såhär! Tack Tex! 
Som tur är har jag den nyköpta bädden som ligger här hemma. Den ska få ligga kvar några dagar till innan den får följa med till dagis. Den måste ju lukta deras först! 
 
Den här bädden kan jag laga, men hädan efter kommer den inte föja med till dagis. Misstänker att den lille kommer fatta tycke om min lagning! Tur man kan lite om att sy saker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback