Ledsen & besviken

Jag otroligt ledsen över en sak. Jag han inte se någon av mina TRE vänner som tävlade rallylydnad idag. Martina med grabbarnas föredetta boxgranne på dagis, Nico. Sara med Scroll och Jenny med Faith och Zorro. Tror du körde med båda. Hoppas allt gick finfint för er. Jag hade så fullt upp med att lära mig hur allt går till och visste inte hur fort det skulle gå, jag vågade helt enkelt inte gå iväg för att se hur det gick för dom andra. Men så blev jag fruktansvärt glad när jag nu läste på Saras blogg om hur det gått och alla bilder hon visar. FAN VAD BRA NI ÄR! Ni grejade det, härligt! Nästa gång kommer det bara gå bättre!

Kommentarer
Sara

Tack! Man kan inte vara överallt på samma gång och man vet aldrig hur fort bedömingen går, ibland går det fort och ibland går det lååångsamt så det är lika bra att vara där man ska vara och se och lära :)

2014-09-15 @ 21:38:15 | http://skrollis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback