Grekland 2014

Grekland Kreta Platanias. Det här var vårt hotell Majestic som låg inne i staden Platanias. Vårt hotellrum låg vid den övre poolen som bilden visar.
 
 

Vi hade rätt nära till poolen. Ett kliv ut så var man där!
 
 

Den nedre poolen samt entré, restaurang och bar
 
 

På min födelsedag hyrde vi mc och tog en dagstripp till Elafonissi. Här var under ett stopp bland bergen
 
 

Stoppet vid bergen på väg till Elafonissi. 
 
 

Bananer, lime, citron, fikon och oliver i massor fick vi se.
 
 

Platanias
 
 

Elafonissi, paradiset enligt mig. Så underbart ställe!
 
 
 

Robin & Jag i Elafonissi
 
 
 
 

Äntligen hittade jag ett ställe att fota fiskarna. Inte är det lätt men kul är det.
 
 
 
 
Robin & Jag <3

 
 

Kommentarer
Thea

Vad härligt det ser ut! :)

2014-09-28 @ 18:53:43 | http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback