Födelsedagsfina - I morgon blir det kalas

Och så var båda hundarna födelsedagsfina! För i morgon kommer släkten hit och firar mig eftersom jag fyllde hela 25 år under Greklandsemestern.
Har märkt att hundarna luktar starkt urin båda två så nu ikväll fick det bli dusch för dom bägge. Texas först ut och även första gången han duschar. Han gillade väl det sådär om man säger så. Tyckte det var läskigt med vatten och det har han gjort enda sen han kom till oss. Vatten är läskigt! Men med lite god mjukost och mycket beröm så gick även det. 
Rocky däremot, han imponerade på matte. Han har heller inte gillat vatten men efter all vår simträning sen förra hösten har rädslan släppt för honom. Han skuttade in och njöt till fullo av värme och massagen han fick där inne. Haha älskade hund. Skulle inte förvåna mig om han tänkte ``Nej matte jag vill stå här läänge till´´ Han tyckte det var så skönt och tycker mig även kunna se en viss ökad rörlighet, stelheten släppte något där! Underbart, han känns mycket finare i kroppen nu mot i morse, även mycket piggare i blicken. 
Värme-Massage-Stretching det är bästa medicinen. Det blir nog till att börja med gucosaminen igen på honom framöver. 
Ikväll känner jag igen min hund igen <3 Det gjorde jag inte i morse. Usch så orolig jag är över honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback