Utställning hösten 2014

Då kan jag äntligen meddela att utställningen i Växjö kommer bli av! Ringde till dom idag och det visade sig att jag kunde anmäla mig trots att jag var sent ute. Stort tack till dom! 
 
Så nu ser det ut så här för Texas i höst på utställningsfronten:
 
31 Oktober Växjö inomhusutställning Det kommer bli så spännande för jag tror han kommer gå såå mycket bättre på golv då han har så svårt för att trava på gräs, speciellt högt gräs. Sen är denna utställning lite större, bra träning för oss alla. 
 
15 November Mjölby ridhus Nytt underlag, men tror det kommer gå bra även här. Alla utställningar, stora som små är välkomna. Vi suger åt oss all erfarenhet vi kan få.
 
(16 November Eskilstuna inomhusutställning) Sätter vi lite inom parantes så länge. Jag vet inte än om jag kommer anmäla honom dit. Dels för att det kan bli mycket för honom men också för att det är en bit att åka iom att vi dagen innan varit neråt i landet, här ska vi uppåt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback