Full fart

Här hemma packas det för fullt nu! Ikväll har vi varit förbi Utställnings Sara och hämtat upp hennes packning och så passade vi på att träna en sväng när vi var där. Hon ger så bra tips, bättre lärare än henne kunde jag inte fått. Jag är så tacksam över att hon vill hjälpa mig. 
Nu hoppas vi att matte kan göra bra ifrån sig så lilla snygga Tex kan få visa upp sig från sin bästa sida. 
 
Här hemma går allt i hundratio! Packar min väska med allt som ska med, packar hundarnas väska, fixar med deras mat, laddar kamera, tömmer kamera och dubbelcheckar allt en gång till för säkerhetens skull. Det är inte lite som ska med! Känner mig alldeles snurrig och nu vet jag inte längre vad jag har kvar att packa. Men det blir nog bra tillslut. 
 
I morgon efter jobbet ska jag hämta upp Sara på stationen, därefter hundarna på dagis. Sen styr vi bilen mot Västervik för en natt i husvagn så vi på fredag morgon inte behöver gå upp så tidigt. Då har vi även lyckats avverka en bra bit av vår väg mot Växjöutställningen. 

Det ska bli så kul det här, jag är så hoppfull och glad över att jag tillslut fick chansen att ställa Tex i Växjö. Det ska bli så kul! Sen får vi se vad resultatet blir. Huvudsaken är att vi har kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback