Fredagspyssel - Viktmanschetter

Sådär ja, nu är det slutlatat! En fredagskväll som denna har matte suttit och sytt viktmanschetter til Rocky. Nu ska vi inte lata oss länge! Han SKA börja använda bakbenen mer och på så sätt stärka sig runt höfterna. 
 
Måste säga att jag är väldigt nöjd med min skapelse. Tyckte det snyggt och dom känns sköna. Rocky däremot, han tyckte det var lite jobbigt att ha dom på sig, haha. 
 
Viktmanschetterna är bara ett tygstycke som jag sytt på kardborre på. Jag har valt att inte ha några fickor på manschetterna, dels för att jag upptäckte att det var bra svårt att sy sånt i så litet format. Men till största anledningen att jag inte tycker det behövs några vikter, jag vet att han kommer använda benen iaf. Det gjorde han åtminstånde här hemma nyss. Hahahaha! Men jag tycker han är duktig som accepterar mattes påhitt.
Skulle dom däremot inte göra någon nytta längre fram får jag tänka om lite. Men dessa är endast av tyg och kardborre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback