Anmäld till Utställning

I helgen anmälde jag Texas till Mjölby Utställningen den 15 November. Känns skönt att ta upp den träningen igen. Vi har faktiskt inte tränat för det sen jag ställde senast. Ett litet uppehåll som jag anser är både bra och nyttigt. Men jag tror lillkillen kommer ihåg allt, för han älskar verkligen att visa upp sig den där lille. 
 
Sen hade jag tänkt ställa i Växjö, men jag hade lyckats blanda ihop sista anmälningsdatumet med en annan utställning så missade att anmäla. Jag har tänkt ringa till dom idag och se om jag iaf kan få anmäla mig trots att jag är sent ute. Håller mina tummar för det. 
 
Sen kom min vän och tipsade om en utställning i Eskilstuna. Kul med lite att välja mellan men den utställningen är dagen efter Mjölby. Så vi får se, ska klura lite på om Tex orkar och om min bil är körbar tills dess. Alltså Eskilstuna Uställning den 16 November. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback