Söndag 9 November

Myskillarna <3
Denna förmiddag har grabbarna haft en riktig vila, med det har inte matte! Här har vi städdag och jag springer fram och tillbaka i huset och plockar och styr med allt. Grabbarna har lagt sig framför brasan och myser lugnt. 
 
Tex fick spela spel för första gången i morse, han verkade tycka det var kul så det ska helt klart fortsättas med. En valp med mycket energi på morgonen behöver någon form av aktivering för att hållas lugn. Måste ju får lite gjort!
 
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med träning på Tex idag. Jag har världens träningssug, som jag alltid har men det har gått så bra nu att jag har mersmak. Men det är fel dag att ha vila på! Så vi får se, kanske kör något lättare med honom och låter honom vila i morgon som blir bättre inför veckan som kommer. 
 
Rocky säger till när han vill träna eller inte. Han bestämmer själv, det är så han vill ha det och han vet när hans kropp orkar med. Tror han har lite träningsvärk idag stackarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback