Man lär så länge man lever

 För en tid sen tipsade en vän till mig om en tjej som också tränar aktivt inom hund. Komiskt nog heter vi alla Sandra, både jag, min vän och den här tjejen hon tipsade mig om. Jag och Sandra, tjejen jag blivit tipsad om började prata och relativt snart insåg vi båda att vi snart måste träffas. 
Igår blev det av, jag fick träffa Sandra och hennes hund Lucas och vi gick en promenad. En lång och härlig promenad med mycket prat blev det, då berättar Sandra att hon redan innan min tidigare vän tipsat henne om mig hade börjat läsa min blogg. Lite kul faktiskt!
 
Hundarna kunde inte ha skött sig bättre. Dom har aldrig träffats tidigare och betädde sig som om dom känt varandra sen lång tid tillbaka. Dom alla tittade på varandra och sen var det bra! Lite bus blev det och ala verkade nöjda och glada.
 
Efter den härliga promenaden så styrde vi bilen hem till Sara. Man lär så länge man lever! Inte visste jag att man fick köpa till rosetten på utställningen. Sist fick jag den i ringen. Nåja, hem kom den tack vara Sara som köpte med sig den hem under lördagen. Hon fick även med sig pengar av mig till att köpa huset till Rocky. Jag bestämde mig för att den allt fick följa med hem och att den kommer göra susen på Rocky. Den blev inte så tokig tillslut!
 
 

Kommentarer
lina

Du får vissa rosetter i ring typ Bir och bim och dem högre placeringarna.
Resten får man köpa.

På inofficiella brukar dem vara givmilda o dela andra oxå. upp t var och en (klubb)

Svar: Alltid lär man sig något nytt :)
Sandra

2014-11-05 @ 17:58:34 | http://varanlycka.blogg.se
sandra

Vilket snyggt hus han fick =)

Lukas tackar för promenaden =)

Svar: Det är fint, det är det men jag är inte riktigt den typen som gillar sånt. Men det fungerar funktionellt för Rocky och det är huvudsaken :)
Sandra

2014-11-05 @ 18:36:15 | http://livetsomlukas.wordpress.com
Jenny

Å vilket fint hus :-). Sånt skulle Zorro älska också ;-)

Svar: Jenny, det kan jag verkligen tänka mig. Zorro skulle älska det :D Något att skriva på hans önskelista ;)
Sandra

2014-11-05 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback