Vad gör man inte för sin hund

Trots alla glada och nöjda inlägg så är faktiskt nya dagis inte alltid lika smidigt! I alla fall inte när mina ärenden inte är i Norrköping utan i Finspång och man inte hinner hem innan. Tanken höll bort då det regnat och varit behagligt för en hund att sitta i bilen den timmen det varade. Regn är inget kul men ska hunden sitta i bilen dessa tider föredrar jag absolut regniga och molniga dagar. Idag hade vädret en annan åsikt, sol och värme. Vilket underbart väder stundtals, men absolut inget väder för en hund att sitta i bil i under en timmas tid. Aldrig att jag utsätter honom för det!
Jag hade redan tagit ledigt från jobbet för mitt ärende i slutet av dagen men vad gör man inte för sin hund?! Han kan ju inte sitta i en så varm bil! Jag frågade chefen lite snällt om jag inte kunde få gå 15 minuter tidigare så jag han hem med honom. Ställde frågan 30 minuter innan jag skulle slutat och får svaret ``Gå du nu om du vill´´ Snäll chef man har och tur att ingen utav oss haft speciellt mycket att göra idag. 
Så jag fick åka hem och slapp må dåligt av värmen och stressen som hade blivit. 
Tog ledigt för att ro om hunden, älskade hund. Han är värd det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback