Såhär ligger det till! Det här har hänt och såhär mår jag

Livet går upp och ner, ibland dalar den och ibland är man uppe på toppen. Ibland är det mycket, ibland har man ingenting alls att göra. Ibland är man glad, ibland inte. 
Just nu är vi inne i en period med oändliga saker att göra, till största delen handlar detta om vårat bröllop. Jag längtar så tills dagen är kommen, inte långt kvar. Det är inte alls långt kvar nu! Men trots en enorm glädje och längtan skapar detta stress. Än har vi mycket kvar att göra med slutförande av uppgifter såsom design och småpill och iom att min blivande man i lördags morse reste iväg ut på jobb och kommer hem 5 dagar innan vi gifter oss, det mesta hamnar såklart på mig. 
Mitt i detta kaos med saker att göra så blir min mormor dålig och hamnar på sjukhus (hon är hemma igen nu) som skapar ännu mer oro. Därefter blir min blivandes farfar väldigt dålig i sin cancer. Igår avled han! Sorg uppstår såklart. Mest synd tycker jag om min blivande man som fick detta besked per telefon i Barbados där han befinner sig och hans bror som var påväg ut på jobb han med. Han lär ha fått sitt samtal när han landat med planet. 
Idag fick jag samtalet om när begravningen äger rum, min högsta önskan var att båda grabbarna skulle hinna hem till den och den gick i uppfyllelse. Men begravningen är två dagar innan vårat bröllop. Vilka glada gäster vi kommer att ha...
Hela helgen har gått åt till att planera bröllop och jag blev klar med mycket utav det, fram till då i söndags när allt gick i kras och jag fick göra om allt. Man blir inte direkt mindre stressad och uppjagad när något sådant händer. 
 
Mitt liv just nu är inte så roligt, men vi kommer igen. Så snart allt har lagt sig så är det bara att tuta på och köra igen. Livet har sina motgånger och nu ska vi ta oss igenom detta. För sen har jag massor att berätta om. Sandra har allt lite hemligheter som jag inte berättat om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback