Varm rallyträning


Idag hade jag och Rockys boxgrannes matte bestämt oss för att att träna ihop. Sagt och gjort, efter jobbet möttes vi upp på dagis och började träna. Vi måste haft värmerekord för i år här idag. Varmt var det men vi såg till att ha vatten till hundarna och långa pauser i skuggan. 
M tränar och tävlar i rallylydnad med sin Nico och då jag bara tränat rally en gång tidigare så erbjöd hon sig att visa mig här om dagen. Hundarna går ju så bra ihop!
Jag såg på Rocky att värmen tog hårt på honom, men Rocky var taggad till tusen och tyckte det var jättekul att träna idag. Han hade så bra fokus och energi idag. Så otroligt duktig han är! Älskade hund.
M och Nico säger jag bara wow om! Så duktiga, jag förstår att dom tävlar. Om dom kommit så här långt redan nu, hur långt kommer dom inte komma senare i livet efter alla hinder dom gått igenom. 

Kommentarer
Hannah

Min fd kollega Martina 😃 hälsa henne från Hannah& Elsa

2014-05-23 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback