Hemligheter, mycket att göra och slappishelg

Vi har haft en ``bara vara´´ helg jag och Rocky. Så skön verkligen. Min syster har bott i vår husvagn under helgen och helgen har bara susat förbi. Inga måsten utan bara sånt som fallit oss in har vi gjort. Inte mycket träningar men destå mer latande i solen tätt intill varandra har vi legat jag och min vän. 
Rocky har njutit för fulla muggar och jag med. 
 
Jag kan berätta lite nytt från dagis. Rocky är heeelt rumsren nu. De två senaste veckorna har han inte gjort inne en enda gång, hans skällande i boxen har upphört även om det kommer någon och andra hundar skäller så sitter han tyst i sin box och väntar på att jag ska öppna. 
Rocky har blivit en favorit på dagis och jag är så glad att jag hittade det här stället. Så nöjd med allt deras jobb dom gör. På ca 3 veckor har Rocky vant sig och blivit en i gänget. 
Jag litar helt på personalen, inte ett dugg orolig över hur dom gör saker, hur det ska gå eller vad som kan hända. Inte ett dugg, jag litar på personalen och blir bara glad när jag får höa vad han varit med om under dagarna. Bara den här grejen att Rocky fick vara med i ett test. Vad jag förstår så brukar dom gå med 4 hundar samtidigt som mest, men Rocky fick bli den femte en dag och som gick super såklart. Det gör mig så otroligt glad att allt bara går så bra! Den gruppen, jag tror dom kallar den för småhundsgruppen, det verkar vara en så harmonisk grupp där hundarna litar på varandra, umgås och respekterar de övriga. Det gillas. Det är den inblick jag har fått höra och så har jag hört att Rocky börjat leka med de andra. Han är lite osocial min lille kille, speciellt om inte jag är med och visar att det är ok. Nu leker han med flera har jag hört. En av dom är såklart Nico som var med i ett inlägg härom dagen. 
 
Nu är det endast två veckor kvar tills vårat bröllop äger rum. 7 Juni 2014 i Risinge kyrka, Finspång.
Hittat mitt problem med min nyinköpta skrivare som krånglat. Varje gång jag åker till Västervik tar jag med mig modemet. Och efter det har inte skrivaren fungerat. Nu har vi listat ut att jag kommer få installera om skrivaren varje gång jag rycker ur modemet. Jaja, inte så farligt, nu vet jag ju om det och efter upptäckten i helgen har den gått varm. 160 utskrifter har den gjort, plus alla misslyckanden och ändringar. Men nu är iaf vigselprogrammet utskrivet, vikt och helt klart. Inget återvändo där inte. Nu på allt annat. För det är en hel del att göra kan jag säga med ett bröllop. Allt ska ju bli bra och passa bra ihop, allr man ska tänka på osv. Men vi börjar få ihop det. 
Mycket att göra är det och vad ska jag hitta på om kvällarna efter att bröllopet har varit? Det kommer bli så tomt....eller kommer det bli det? Där har jag en hemlighet. Kommer snart att avslöja vad som kommer hända ske i framtiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback