Taggad till tusen

Att man kan längta så mycket efter en träning. I morgon ska jag följa med ut i skogen igen och köra personspår. Det ska bli jättekul att få se om han kommer ihåg något från förra söndagen. Men den här gången är jag lite mer förberedd. Förra söndagen fick jag reda på träningen bara 30 minuter innan och fick då slänga ihop allt jag kunde komma på lite hastigt och lustigt, hälften glömdes tyvärr hemma. Men nu, nu är jag med i leken. Här hemma på golvet har jag laggt upp allt jag ska ha med. Där ligger min hurttaväst, dom gula hurtta bendamaskerna och snart är hurtta godisfickan full med godis. Rockys spårsele och linan, hans hurttascarf, hurtta regntäcket och min hemmasydda fleeseoverall som extra värme. Jag var bara tvungen att skriva dit Hurtta på allt när jag såg hur dumt det skulle se ut, haha. Ja, jag älskar Hurttas saker!!! Självklart har han också sitt hurrtahalsband och koppel på sig med. Sittdynan ligger också där och även Back on Track täcket. Kameran ligger på laddning och minneskortet är rensat. För i morgon ska vi ta lite kort är tanken.
Lammrevben är framtaget ur frysen och är tänkt att han ska få äta i skogen efter spårandet i morgon. Lamm fungerar bäst på lillskits känsliga mage. Trots att den har blivit hundra gånger bättre sen jag började råutfordra. 
Nu saknas bara lite matsäck till mig själv, lite sömn och en blå himmel med sol på i morgon skulle inte sitta helt fel. 
 
Jag är så taggad, jag vill att det ska bli i morgon nuuu!

Kommentarer
Jenny

Låter som en kanon dag, själv ska man jobba nästan hela dagen. Hoppas på lite bilder imorgon när jag tittar in :)❤

Svar: Absolut, det kommer det absolut att bli :) Jobba lugnt och var rädd om dig du
Sandra

2014-03-22 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback