Lite tankar om gårdagens träff

Paddan är bra. Chefen satte mig på tåget till Örebro för att hämta hem en bil. Paddan som är min lunchkompis fick följa med. Tänkte passa på att ventilera lite tankar om våran träff med en ev dagmatte från igår.
Just nu känner jag helt klart ett starkt NEJ! Igår när jag väl var där kändes det inte heller bra men tänkte då att det kanske som vanligt är min känslighet som tagit över, att jag är för petig. Allt ska ju bli perfekt och ibland är jag känsligare än känsligast när det gäller såna saker. Nästan som att inget duger och folk omkring mig säger bara att allt kommer gå bra om jag bara ger det en chans. 
Idag känner jag bara mer nej till saken. Rocky mådde inte bra av hennes närvaro och så ska det ju inte vara. Jag gör ju detta för hans skull, han ska inte behöva lida mer. Det har han gjort tillräckligt. 
Men så känner jag en stor press på mig, jag känner, mig stressad över att jag inte hittar något som duger åt oss båda. Men vi ska nog lösa det så småningom. Huvudsaken är att Rocky mår bra. Så får vi se vad som händer, vem vet. Snart kanske det blir ännu bättre än vad jag väntat mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback