En hemsk mardröm

Igår fick min vän åka in med sin vovve till veterinären för att lämna den där över natten. Hunden är nu hemma igen. Det och att mina sambo inatt klockan 03.00 ringde mig och pratade motorcykel när jag halvsov gjorde att jag skapade en mycket hemsk och konstig mardröm. Intryck är farliga för drömmarna! (Sambon är i Peru och 6 timmar efter Svensk tid)
 
Drömmen:
Jag stod och pratade med några när det kom en vit liten gammal bil farande förbi oss, bilen åkte på något och började rulla runt för att tillslut krocka. Här har vi alltså min oro om att jag ska förlora min älskade sambo i en trafikolycka. 
Jag springer direkt fram och ska hjälpa till och rädda de som sitter i. När jag får upp bakluckan så ser jag en hund utan varken bur eller bälte på sig, det var en dvärgpinscher, tar direkt ett stadigt tag runt nacken ifa den fått nackskador?! Såg på ett program en gång om en krock där hunden åkt från ena sidan av bilen till andra med huvudet före. Hunden hade brutit nacken. 
Så när jag tar tag i hundens nacke så känner jag en stor utåtbuktning i min högra hand, därefter river jag mig på något vasst. Bullen var ett nackbrott och det vassa som jag rev mig på var då benbitar som stack ut. 
Hux flux kom min vän in i bilden som då var på väg mot veterinären med hunden. 
 
Att vakna kallsvettig och illamående var ingen hitt. Tack och lov var detta en mardröm. Inget jag vill uppleva i verkligheten inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback