Saker på fel plats

Jag är så så så ledsen! Sen bröllopet har saker och ting varit i väldig oordning här hemma och vissa saker har jag ännu inte hittat såsom min kameraladdare. Igår fann jag den men då sa mamma att den var hemma hos henne. 
Just nu kliar det lite extra i fingrarna, jag vill ju ut och leka med kameran. För det var ju så länge sen jag verkligen fick sitta länge och bara knappa och leka med den, men också för att jag här om dagen köpte mig en fjärrutlösare som jag så gärna vill testa. 
Problemet nu är att mamma och jag inte bor i samma stad men vi har våra husvagnar på samma camping. Nu är det så tokigt att vi lyckas gå om varandra. I morgon åker vi till husvagnen igen och är där till på fredag förmiddag, och på kvällen där kommer mamma ner. Åhh jag vill ha min laddare så jag kan leka med kameran. Kommer förmodligen inte få den förän helgen därpå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback