Rocky biten


Vi har nu kommit hem till huset igen efter långa bilköer hem från Västervik. Men nu är vi hemma och jag satte mig ner en kort stund för att varva ner lite efter lite pyssel med hemmet. Då ser jag att något är annorlunda med Rockys ansikte, kollar närmare och ser att han fått en ``bulle´´ på nosryggen förmodligen efter ett bett. När och var han fått detta bett, det vet jag inte. Hoppas verkligen inte att det är en orm som varit i farten. Tycker bara det är lustigt för Rocky säger alltid till om han får ont eller om något inte är som det ska. 
Jag har klämt och känt på bulan och det känns som den är vätskefylld men endå inte för den är hård. Men han har inte ont av den. Däremot tyckte jag precis att han kliade på det, men är inte säker då det var en soffa ivägen. 
Jag ska ha stenhård koll på honom ikväll och se om något händer och så ska jag säga till dagis i morgon om detta. Men än så länge är läget under kontroll! Håll tummarna att det inte är en orm som bitit min bästa vän på näsan!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback