Nu finns tiden till det där vi annars inte hinner med så ofta

Nu har jag gått på semester och då har jag tid för det där som jag annars inte har tid med så ofta. Egentillverkad hundgodis! Det är både billigt och nyttigare för hunden än att köpa färdigt, men det är just tiden som är problemet, ca 8 timmar ska de stå inne i ugnen. Just nu står tre plåtar med rådjurslunga och lammhjärta inne på tork. Jag ska testa en ny variant och idag blir det några lammhjärta på tugg, och en hel del smågodis i större variant. Får se om jag klipper isär de i mindre bitar eller om det blir ``chips´´liknande godisar som jag kanske faktiskt lyckats få till. Dom blev tunna och bra idag så vi håller tummarna. 
Godislådan behöver nämligen fyllas på, även sorteras lite på sånt han inte äter och det som legat för länge. Så det får bli dagens pyssel. Sortera och fylla godislådan nu inför semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback