In i djungeln igen - En fråga till er läsare

Jag är så träningspepp så det är inte klokt! Har suttit flera kvällar i rad och kollat på underbara klipp på youtube med hundar och ägare som tränat. Har börjat träna in fjärren på ett nytt sätt och det går framåt, men än har vi långt kvar på det momentet. Jag får inte riktigt till det här med att han inte ska förflytta sig hela tiden. Men vi övar på!
 
Sen har jag kommit till den här punkten då jag inset hur mycket jag skulle vilja dra med Rocky. Det tog bra lång tid innan jag kunde fixa till en dragsele till honom som jag tillslut fick sy helt själv. Bra blev den om inte perfekt, för den sitter verkligen super på honom. Men nu har jag kommit till den punkten då jag insett att man kanske inte ska dra tungt med en vanlig dragsele, jag har utforskat och tittat en massa på hur dragpunkten fungerar och trycker på en dragsele och den bör inte vara där den sitter, risk för skador. Då kom vi in i träsket ytterligare en gång. Nu är vi på jakt efter en WP-sele. Jisses vad mycket det finns! Jag har åter igen gått i tankarna att göra en själv men jag tror inte jag får till en viktig detalj ordentligt. Så nu är min fråga till er läsare!
Hur många här håller på med WP och vart har ni beställt er sele? Jag har hittat några hemsidor som gör men vågar man lita på alla! Skriv och berätta vart just du beställt din WP-sele.

Kommentarer
Johanna

Vi har från wpselar.n.nu

Nicole som syr är bäst! :)

2014-06-28 @ 08:54:27 | http://beginnersluck.blogg.se
Johanna

Vi har från wpselar.n.nu

Nicole som syr är bäst! :)

Svar: Åh ja jag har faktiskt varit inne på den sidan. Det var lite den sidan jag ville ha svar på om man vågade lita på. Jag har mejlat henne och frågat om dom tar beställningar nu, såg att dom hade ett uppehåll på senaste statusen :( Tack för tipset :)
Sandra

2014-06-28 @ 08:54:29 | http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback