Bloggkväll- Här ska avslöjas hemligheter, hur det gått på dagis och ett inlägg om vår vigsel

Nu är vi i vårt rätta element! Sitter tillsammans med min man ute i trädgården med varsin skål med jordgubbar och mjölk. Rocky ligger i gräset och njuter och katten jagar ödlor runt oss. Solen lyser och himmlen är blå, det här är livet. 
 
Jag har så mycket att berätta om, så mycket roligheter som hänt den senaste tiden. Så ikväll har jag bosatt mig här ute i trädgården för att ha en riktig bloggkväll, skriva av mig alla roligheter som hänt och även de tråkigheter. 
 
Det största som hänt är nog endå att jag numera är gift med min underbara man. Så ett av inläggen kommer att handla om det med lite bilder att titta på. Åh vilken dag det blev! Inte så hundrelaterat men Rocky hade en underbar helg tillsammans med 8 andra hundar under tiden vi gick och gifte oss.
 
Sen kommer det lite uppdatering om Rockys nya hunddagis. Eller ja, nu har han ju varit där i 1 månad. Det har hänt en hel del roligheter där måste jag säga. 
 
Jag har gått och burit på en liten hemlighet som jag nu även tänkte att berätta. Vad kan det vara?
 
Vad hände med Rockys klo? Ja för en tid sen i samma veva som Rocky började på nya dagis så uppmärksammade jag att Rocky började slita ner sina ytterklor på båda fram lite för mycket. Hade han ont, eller var det bara att han blivit annorlunda musklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback