Alla saker på sin plats

Så skönt att vara nere i husvagnen igen. Jätteskönt att se att sakerna står kvar. Jag pratade om alla saker som hänt i tidigare inlägg, jag nämnde då inte att vi under våran bröllopsnatt hade påhälsning i vårt förtält. Inget blev snott för det enda dom var ute efter var alkohol. Men man blir endå orolig. Men nu är vi här och allt är på sin plats. 

Igår visade jag runt min man på Rockys dagis och tur var det. Idag fick han hämta honom själv. Smidigast så kunde vi komma iväg tidigare hit. Det hade gått jättebra att hämta. 

Däremot så missade husse båda bäddarna till Rocky hemma, så på vägen fick vi stanna och köpa en bädd som Rocky kan ha hela tiden här nere så slipper jag frakta dom andra emellan. Rocky sa till mig att han gillade den, hade han inte gjort det så hade nog jag tagit den. Så mysig! Vi får se, matte kanske får låna den lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback