Vi fick snabbt gå därifrån

Ligger och latar oss i solen! 
Det behövdes bara en kväll och en god natts sömn enligt Rocky! Nu på morgonen var han lika pigg som vanligt, kanske något mer träningssugen. Jisses, så fort jag tittade på honom så gick han perfekt i fotposition utan att jag ens tränade. Det var bara en vanlig promenad. Trodde jag ja, den vanliga promenaden slutade med en varm hund som simmade och hade kul i vattnet tills vi fick gå därifrån då vi höll på att bli attackerade av två svanar. Då fick vi bråttom! Märkte inte att dom kom, och såg dom inte eftersom jag satt bakom kameran riktad mot Rocky där i vattnet. Det var inte förän jag hörde deras väsande mot oss ca 5 meter ifrån som jag upptäckte att vi fått sällskap. Riktigt otäckt! Men Rocky badade på och hade kul en stund iaf. 
Bilder kommer senare, nu ska vi lata oss i solen efter en härlig promenad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback