Veterinärbesök i morgon

Idag blev det att ringa veterinären. Inte för att någon hund blivit skadad eller är sjuk utan för att vaccineras. Men det var mer kompicerat än jag tänkt och min plan om att åka efter jobbet en dag gick i kras. Dom öppnar efter jag börjat och stänger innan jag slutat! Som tur är har jag min underbara man som ställer upp och åker med vovvarna till Norsholms djurklinik i morgon när jag jobbar. Fniss, det märks att Tex inte är bara min vovve utan också min manns. Rocky är min hund och det har alltid bara varit jag som skött honom, gått promenader och aktivirat honom. Men nu när Tex kommit in i bilden kan jag inte sluta le varje gång jag ser mannen i trädgården lekandes med hundarna och träna med Tex. Underbar syn!
Rocky är mattes hund, likaså Zezzan. Tex däremot, han ser ut att bli mer hussehund! Vi får se efter Robins första resa vem som han tyr sig mest till då.
Nu har jag just plockat fram alla saker han ska ha med sig till veterinären i morgon, så nu är det bara för honom att åka. Ska bli intressant att höra hur det gick sen efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback