Simma Simma Simma

OM det var skönt att komma fram till campingen idag, dra med mannen och hundarna till stranden och slänga sig i vattnet. Såå skönt! Vi har snittat, skulle tro 30-34 grader på jobbet de senaste dagarna, mina arbetskläder är svarta! Svarta långbyxor dessutom. 
Lång och händelselös dag på jobbet, varmt och långtråkigt har vi haft. Sen 1½ timmes bilresa till campingen. Varmt var bara förnamnet!
 
Jag skulle bada, oavsett om Rocky inte ville det, jag badar själv isf. Men....lille Rocky hängde på. Simmade på längre än längst, han slutade aldrig! Ville bara mer och sen simmade han lite till. Det var inte en kort vända där då, men trots det var han bara uppe och vände på land för att vila 1 enda gång! Mattes duktiga kille. Han simmade och simmade. Det märks att han fått bättre kondition av allt simmande i sommar, hihi! Även hans sjävförtroende har blivit bättre. Så stolt över min kille. Nu ska vi bara lära den där lille pajsaren att tycka vatten är kul. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback