Nytt träningsmoment - Film

Mitt träningssug är enormt just nu, likaså Rockys verkar det som. Han börjar ju till och med leka med bollar när jag skulle göra annat. Ja, jag är fortfarande chockad! Framsteg gör vi och jag tycker att både Rocky och jag har blivit positivare i träningen. Gladare och det är mycket mycket roligare att träna nu. Vi har stått still i träningen så länge och så fick vi ett litet tips som jag sen jobbat vidare med och så har vi nu kommit hur långt som helst! Det finns inget stopp på varken mig eller Rocky nu. Här kommer ett litet klipp från en annan träning idag. Vi började nosa på att hålla kvar liiite längre än vanligt. Även i detta moment gör han framsteg. Han är duktig min vän <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback