Miljöträning med höga ljud, knallar och mängder av folk

Idag är jag riktigt stolt över mina vovvar! Inte trodde jag att det skulle gå så här bra. Jag som gått och oroat mig över hur vi skulle lösa problemet.

Idag har vi och massa annat folk från campingen bokat in oss för gocarttävlingar. Vi har ju varit där tidigare för att vänja lilla Tex vid ljuden som blir. 

Vaknade i morse och såg den blå himmelen med stor värmande sol på. Ajsing tänkte jag och funderade på hur vi skulle lyckas lösa problemet med hundarna om vi hamnade i samma omgångar.

Men bättre kunde det inte bli. Vi frågade snällt om vi kunde få ställa in dom inne hos personalen under tiden. Där var nog det svalaste stället på hela stället. Och så kikade jag in lite då och då (läs hela tiden) för att se till att dom hade det bra. Jag hade inte behövt oroa mig för dom, dom hade det superbra och låg och sov under hela tiden trots mängder med folk som pratade,ropade och sprang fram och tillabaka och skottliknande knallar och motorljud från cartarna. Så stolt matte, bra träning med! Underbart att dom kunde vara så avslappnade i den miljön. 

Blir så peppad på framtiden med dessa två! Så nyfiken på hur långt vi tänker komma. Jag är så otroligt glad att jag har just dom två vovvarna, mattes älsklingar <3

Hopp och studs har det blivit i carten. Matte har fått finfina blåmärken lite överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback