Matte i chock

Ok, vad hände där? 
Satte mig ner för att testa nya fjärrutlösaren till kameran. Tog vägen förbi Linköping och hämtade upp laddaren så nu fick jag äntligen testa den. 
Vad händer då? Jo hunden tog initiativet helt själv och greppade bollen jag hade slängt i ett hörn och började leka med den. Ett mycket tydligt grepp och bollen hamnade intill mig! Va!! Jag är helt i chock, detta är jag inte van vid! Jag var tack och lov helt förberedd med kameran igång och godis i handen så han fick bra mycket beröm av matte. Heja heja! 
Så på hundens begäran blev det en bollkastlek av det hela! Kul kul kul! Bilder kommer senare när datorn plockats fram så håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback