Malmö

Nu har vi tagit oss ner till Malmö. Här ska vi bo på hotell några dagar och besöka lite släkt till min man. Jag är så imponerad över min lille vän, han var såå kissnödig vid ett tillfälle. Men vi har inte riktigt lärt oss hans kroppsspråk än, det han gjorde då var att kissa på sig såklart. MEN bara några droppar! Vi körde åt sidan och inte förän han kommit ut på gräset igen så kissade han. Alltså vet han nu vart han får och inte får kissa. 
Vi har även haft två hela nätter utan att behöva gå ut med honom. 

Nu har vi precis kommit in från ett restaurangbesök och promenad i stora Malmö, såå imponerad över dom båda. Rocky är ju miljötränad men det var ett tag sen. Men lilla Texas har ju bara vistats på campingen. Han pinnade på superbra i koppel med fin attityd. För att vara första gången i stan så är jag otroligt imponerad av denna valp. Mycket rörelse, mycket ljud, dofter, människor överallt och ja. Men han gick på finfint. 

Det här blir första gången för Rocky att bo på hotell. Så mysigt verkligen. Få ha med sig vovvarna hela tiden. 

Kan även stolt meddela att Tex kan "sitt" nu :) gör det helt själv när jag önskar ögonkontakt osv. Hihi, han är så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback