Historia i bilder

5 September 2010. Det här är den allra första bilden jag tog på Rocky. Samma dag jag fick hem honom.
 
 
14 September 2010. Fotodokumentation av hur han såg ut.
 
 
23 September 2010. Vi hade varit inne på en besiktning och veterinären ville att jag skulle ge smärtlindring för hans svans. Han fick en allergisk reaktion på smärtlindringen.
 
 
15 Januari 2011. Jenny och jag hade börjat prata med varandra. Vi fick kontakt via Rocky faktiskt. Här kommer jag inte riktigt ihåg om detta var första mötet mellan Rocky och Zorro.
 
 
12 April 2011. Viltspår det är något han gillar! Jäkla näsa han har alltså.
 
 
22 Mars 2012
 
11 Juni 2011. Rocky får en kompis, Samuraj flyttar hit men stannade inte länge. Ibland måste man inse sina begränsningar.
 
 
Midsommar 2011
 
 
 
Sommaren 2011. Campinghundarna i Västervik
 
Sommaren 2011
 
 
Januari 2012. Rocky och jag besöker My dog i Göteborg med en kompis och dennes hundar.
 
Våren 2013. Eliott kom för att bo hos oss en tid. Då det rätta hemmet inte dök upp och med hans tragiska bakgrund så fick han somna in tillslut. 
 
 
 
Sommaren 2013. Innan vi köpte vår nya husvagn så tältade vi i Västervik med Rocky. Häftig upplevelse!
 
 
 
Hösten 2013. Rocky följer med mig till jobbet och hämtar bilar runt om i Sverige. Mycket buss, tåg och bil överallt. 
 
 
Våren 2014. Rocky börjar på dagis. Ett helt fantastiskt sådant
 
 
Sommaren 2014. Rocky gör framsteg i allt träning. Såsom simning, föremål och annan träning.
 
 
 
 
Och nu har Rocky fått en kompis. Den här är dock här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback