Drömdagiset gör det igen

Idag tänkte jag ringa till hunddagiset och förbereda dom på att Rocky & Texas kommer på måndag. Jag har såklart redan berättat om Tex till hon som driver stället redan innan jag kollade på honom så det var ok. Hon vet också att han följde med hem. Hon i sin tur har meddelat sin personal om honom. 
När jag då ringde idag så svarade en annan personal i telefonen. Jag meddelade att dom skulle komma och personen svarade med att dom sen tidigare redan valpsäkrat deras box på kanter och deras rasthage så han inte kommer ut. Vilken chock jag fick. Vilket dagis! Dom är så bra. Fixar och donar så allt blir bra. Det här dagiset, jag är bara så nöjd! Så tacksam över att jag fick en plats där.
Sen pratade vi en stund och jag känner mig alldeles lugn med att lämna dom på måndag. Dom kommer fixa det här på ett finfint sätt, det är jag säker på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback