Buff buff buff, 5 minuter buffande

Nu när hundarna vistats ute i trädgården i två dagar i sträck på grund av renovering i köket så märks det tydligt att ingen riktigt kan säga till honom på skarpen med hans eviga vaktbeteende. Rocky är inte vaktig men han säger till direkt när någon kommer, destå mer när han vet att han kan göra det utan att få en tillsägelse. Det är inte så att han buffar en gång, inte heller två, tre eller fyra. Rocky fortsätter länge. Nu har han suttit ute i två dagar utan ordentlig tillsägelse och där han vet att han bara kan köra över folk, det har resulterat till att han är envisare än synden. Fy fan för det! Hur mycket jag än säger till honom så kommer det alltid något mer. Han ska ha sista ordet. Just nu bråkar man inte mig mig, idag fick jag nog. Och jag satte den perfekt, för han blev tyst, det blev inget mer. MEN efter en stund kom grannen på sin mc och då börjades det igen. Då fick vi hålla på länge och matte blev bara surare och surare. Sen öppnades dörren och då blev det mer. Idag är han billig, jag är så fruktansvärt trött på hans envishet, för han vet så mycket väl att han inte får och det syns så tydligt på honom. Men endå måste han! Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback