Bröllopsfin & hundträning

Nu sitter jag här bröllopsfin, som gäst denna gång! Håret fixat, naglarna målade, klänningen ihoppad och snart åker sminket på. En liten paus från allt fixande tog jag och direkt när jag satte mig ned så kände jag den där otroliga lusten att få träna hund. Men i samma veva jag börjar planera vad jag skulle vilja göra så kommer verkligheten ifatt. Jag har ju ingen hund hemma! 
 
Nåja, det är bra träning för matte att inte alltid kunna träna jämt. Träningssuget ligger på topp verkligen och speciellt nu när allt klaffar och går bra. 
 
Rocky har det iaf väldigt bra där han är hos Jenny. Fick en film länkad till mig över facebook i förmiddags där man kunde se alla hundarna leta godis tillsammans på gräset. Älskar att se på stora hundflockar. Då mår jag bra, det är precis det här han behöver. Han behöver få träffa lite hundkompisar och leka av sig lite iband. 
 
Nu är det beslutat att vi inte kommer att hämta Rocky när vi i natt eller tidigt i morgon bitti åker ner till Västervik igen. Rocky kommer till oss ist. Jenny mfl kommer ner till Västervik och grillar med oss. Ska bli superkul och framförallt mysigt. Få visa hur vi har det och prata massa hund med Jenny. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback