Bildinlägg - En varm sommardag

Idag har vi haft en fantastiskt varm och skön sommardag. Vi har slappat, solat och inte gjort ett dugg. Riktigt skönt faktiskt!
Vid ett tillfälle tyckte Rocky det var väldigt varmt och jag beslutade att gå ner till hundstranden med honom. Ville han gå ner så ville han, annars behövde han inte. I vilket fall trivs vi båda att vara där. 
Tog på Rocky flytvästen i fall att han skulle gå ner och så slängde jag ut lite godis till honom. Kastade dom längs vattenytan i hopp om att han iaf skulle bli lite blöt och svalka sig genom tassarna. Det har ju inte annars varit några problem och det var det inte heller denna gång!
Så tog vågen en godisbit för honom, och Rocky går ut längre och längre. Sen föll det sig ganska bra att matte kastade godisbitar ut i vattnen och hunden efter. I slutet kunde jag kasta rätt långt och hunden efter. Han simmade på bra mycket idag. Och det syntes att han tyckte det var skoj. 
 
Jag vill mer, jag vill mer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback