Bilderna från den stora stunden

Jag är fortfarande i chock. Kan inte förstå att min hund, MIN hund tar saker med munnen. Helt ofattbart! För andra hundägare kanske detta inte är så stort men Rocky har alltid haft svårt för att ta saker med munnen. Detta har vi tränt på i fyra år. Men nu äntligen släpper det efter lite justeringar i träning och att polletten trillar ner för hunden. 

Jag är otroligt glad över att jag faktiskt var förberädd med godis i handen och kameran riggad och klar. Tanken vr att bara testa och se hur den fungerar, men så långt han jag ju inte. Det fungerade efter första försöket och tur var väl det för nu fick jag bilder på den stora händelsen. 
 
 
 

Här syns hans glädje och hur roligt han tycker det är. Han vill bara mer!


 

Han blir bara bättre och bättre på att greppa saker ordentligt nu!



Haha jag var bara tvungen att ta med denna bild. Här är han påväg
tillbaka med bollen till mig. Han gillar inte riktigt hur bollen smakar,
fortfarande lite äckligt tycker han!



Duktiga killen hämtar bollen!



Gissa om jag åter igen blev förvånad när hunden sen fångar bollen i luften!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback